sql server - Database cursor + while loop within -


this function have created return recorded stock numbers in table "contributordeeds" table contains start number of stocks , end number of stocks (e.g, number - number) need numbers between within range.

the function works fine, however, tasks several minutes return result :(.

is there better sql query same result?

function [dbo].[stocknumbers] () returns @sequencenumbersofshares table (stocknumber nvarchar(50)) begin declare @deeddocumentid bigint declare @min nvarchar(50) declare @max nvarchar(50)  --create table #localtemptable(stocknumber nvarchar(50))   declare db_cursor cursor select contributordeedsid dbo.contributordeeds deedfromshare not null , deedtoshare not null  open db_cursor fetch next db_cursor @deeddocumentid while @@fetch_status = 0 begin set @min = (select deedfromshare contributordeeds contributordeedsid = @deeddocumentid) set @max = (select deedtoshare contributordeeds contributordeedsid =  @deeddocumentid) while dbo.insertsp(@min, 20) <= dbo.insertsp(@max, 20) begin insert @sequencenumbersofshares(stocknumber) values(@min) set    @min = @min + 1 end fetch next db_cursor @deeddocumentid end close db_cursor deallocate db_cursor return; end; 


Comments

Popular posts from this blog

java - Oracle EBS .ClassNotFoundException: oracle.apps.fnd.formsClient.FormsLauncher.class ERROR -

c# - how to use buttonedit in devexpress gridcontrol -

nvd3.js - angularjs-nvd3-directives setting color in legend as well as in chart elements -